АНАЛИЗА ЗОНСКИХ ЛИГА ФС РЗС – 2.КОЛО
1. ГОЧ – ВУЈАН
Ситуација бр. 1 (58.мин.)
Одлука ПС1 на терену: офсајд – погрешна
Образложење: Пад концентрације ПС1, пошто у моменту одигравања „белог“ играча бр.11 ка свом саиграчу бр.22 најближи попречној линији поред вратара је играч плавих бр.20 који диже руку (обично то и чини играч бранеће стране који није стигао да „изађе“), а играч „белих“ прима лопту и постиже погодак. Чак је у моменту упућивања лопте играч бр.22 најмање у линији са играчем „плавих“ бр.5, тако да није требало сигнализирати офсајд, већ признати погодак.
2. МЛАДИ РАДНИК 1926 – ГРУЖА
Ситуација бр. 2 (53.мин.)
Одлука судије на терену: жути картон – погрешна – требало је показати црвени картон
Образложење: Играч плавих са лоптом коју има под контролом се упућује ка вратима црвених и испред себе има само вратара, а у моменту када дрибла вратара који стартује на њега безобзирним стартом и даље има малу дистанцу од лопте, самим тим и изгледну прилику за погодак, што је кажњиво црвеним картоном.
3. КАРАЂОРЂЕ – ПОМОРАВЉЕ
Ситуација бр. 3 (24.мин.)
Одлука судије на терену: црвени картон – погрешна – требао је показати жути картон
Образложење: Играч у црвеној опреми успева да стигне пре вратара и игра лоптом, али нема контролу над лоптом, вратар стартује безобзирно, а лопта одлази у страну на већој дистанци од места прекршаја, па због положаја играча у белој опреми који стиже у казнени простор, ова ситуација се не може окарактерисати као очигледна прилика већ као обећавајући напад за шта је дисциплинска казна у овом случају жути картон.
4. МЛАДИ РАДНИК 1926 – ГРУЖА
Ситуација бр. 4 (5.мин.)
Одлука ПС1 на терену: игра тече даље – исправна
Образложење: Врло добра концентрација ПС1 и примена технике „сачекај, види па одлучи“. Лопта упућена у празан простор где се у офсајд положају налазио играч „плавих“ бр.11, који јасно ставља до знања да не жели да игра лоптом и тиме не утиче нинакога, а правилно постављени играч „плавих“ бр.15 прима лопту и постиже погодак. Браво за ПС1.
5. ГОЧ – ВУЈАН
Ситуација бр. 5 (82.мин.)
Одлука судије на терену : казнени ударац – погрешна
Образложење: Играч „белих“ бр.3 жели да упути центаршут у казнени простор и погађа играча „плавих“ у бутину, а лопта му се поново враћа, међутим тада је већ веома мала дистанца између њега и играча „плавих“. Играч „белих“ бр.3 игра поново лоптом и погађа играча „плавог“ у руку која је у овој ситуацији у природном положају, дистанца веома мала, такорећи раме о раме, што је некажњиво па је судија требао пустити да игра тече даље.