АНАЛИЗА ЗОНСКИХ ЛИГА ФС РЗС – 2.КОЛО

АНАЛИЗА ЗОНСКИХ ЛИГА ФС РЗС – 2.КОЛО

1. ГОЧ – ВУЈАН

Ситуација бр. 1  (58.мин.)

Одлука ПС1 на терену:    офсајд – погрешна

Образложење:  Пад концентрације ПС1, пошто у моменту одигравања „белог“ играча бр.11 ка свом саиграчу бр.22 најближи попречној линији поред вратара је играч плавих бр.20 који диже руку (обично то и чини играч бранеће стране који није стигао да „изађе“), а играч „белих“  прима лопту и постиже погодак. Чак је у моменту упућивања  лопте играч бр.22 најмање у линији са играчем „плавих“ бр.5,   тако да није требало сигнализирати офсајд, већ признати погодак.

2. МЛАДИ РАДНИК 1926 – ГРУЖА

Ситуација бр. 2  (53.мин.)

Одлука судије  на терену:   жути картон – погрешна – требало је показати црвени картон

Образложење: Играч плавих са лоптом коју има под контролом се упућује ка вратима црвених и испред себе има само вратара, а у моменту када дрибла вратара који стартује на њега безобзирним стартом и даље има малу дистанцу од лопте, самим тим и  изгледну прилику за погодак, што је кажњиво црвеним картоном.

3. КАРАЂОРЂЕ – ПОМОРАВЉЕ

Ситуација бр. 3 (24.мин.)

Одлука судије на терену:   црвени картон – погрешна – требао је показати жути картон

Образложење: Играч у црвеној опреми успева да стигне пре вратара и игра лоптом, али нема контролу над лоптом, вратар стартује безобзирно, а лопта одлази у страну на већој дистанци од места прекршаја, па због положаја играча у белој опреми који стиже у казнени простор,  ова ситуација се  не може окарактерисати као очигледна прилика већ као обећавајући напад за шта је дисциплинска казна у овом случају жути картон.

4. МЛАДИ РАДНИК 1926 – ГРУЖА

Ситуација бр. 4  (5.мин.)

Одлука ПС1 на терену:   игра тече даље – исправна

Образложење: Врло добра концентрација ПС1 и примена технике „сачекај, види па одлучи“. Лопта упућена у празан простор где се у офсајд положају налазио играч „плавих“ бр.11, који јасно ставља до знања да не жели да игра лоптом и тиме не утиче нинакога, а правилно постављени играч „плавих“ бр.15 прима лопту и постиже погодак. Браво за ПС1.

5. ГОЧ – ВУЈАН

Ситуација бр. 5  (82.мин.)

Одлука судије на терену :  казнени ударац – погрешна

Образложење:  Играч „белих“ бр.3 жели да упути центаршут у казнени простор и погађа играча „плавих“ у бутину, а лопта му се поново враћа,  међутим тада је већ веома мала дистанца између њега и играча „плавих“.  Играч „белих“ бр.3 игра поново лоптом и погађа играча „плавог“ у руку  која је у овој ситуацији у природном положају, дистанца веома мала, такорећи раме о раме, што је некажњиво па је судија требао пустити да игра тече даље.